BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kamiński Jacek
Tytuł
Postępowanie z konfliktami powstałymi w związku z działalnością jednostki marketingu w przedsiębiorstwie
Źródło
Marketing i Rynek, 2006, nr 2, s. 29-34
Słowa kluczowe
Konflikty w przedsiębiorstwie, Rozwiązywanie konfliktów, Dział marketingu, Marketing
Conflicts in organisation, Solving conflicts, Marketing department, Marketing
Abstrakt
Działalność jednostki marketingowej w przedsiębiorstwie utrudniają liczne konflikty. Powstają one głównie w relacjach marketingu z innymi działami firmy. Przedłużające się i źle rozwiązywane wpływają negatywnie na obniżenie produktywności marketingu. Z punktu widzenia skuteczności postępowania z konfliktem ważne jest, aby metody jego rozwiązywania były akceptowane przez strony, których konflikt dotyczy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. J. Kamiński, Konflikty pomiędzy działem marketingu i innymi jednostkami organizacyjnymi przedsiębiorstwa. W: Kontrowersje wokół marketingu w Polsce — tożsamość, etyka, przyszłość, praca zbiorowa pod red. L. Garbarskiego, WSPiZ, Warszawa 2004
  2. J. Kamiński, Menedżerskie mediacje, „Manager" 2000, nr 5.
  3. Z. Knecht, Konflikty w procesie wdrażania marketingu do działalności przedsiębiorstwa. W: Zarządzanie i marketing. Problemy teorii i praktyki marketingu, pod red. K. Mazurek-Łopacińskiej, AE, Wrocław 2003
  4. J. Kotarbiński, Marketing konfliktowy, „Manager" 1999, nr 4.
  5. Wojny podjazdowe pomiędzy działami, „Zarządzanie na Świecie" 2003, nr 10
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-7853
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu