BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kaleta Krzysztof
Tytuł
Czy konsument myśli racjonalnie
Źródło
Marketing i Rynek, 2006, nr 3, s. 20-24
Słowa kluczowe
Zachowania konsumenta, Psychologia konsumenta, Decyzje konsumenckie, Badania konsumenckie, Konsument
Consumer behaviour, Consumer psychology, Consumer decision, Consumer research, Consumer
Abstrakt
W artykule omówiono rolę nieświadomych procesów poznawczych w podejmowaniu decyzji konsumenckich. Przedstawiono wyniki badań psychologicznych, które świadczą o niezmiennej skuteczności działań marketingowych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Brock T.C., Communicator Discrepancy and Intent to Persuade as Determinants of Counterargument Production, „J. Exper. Soc. Psychol." 1963, No. 3.
  2. Doliński D., Psychologiczne mechanizmy reklamy, GWP, Gdańsk 2003.
  3. Falkowski A., Tyszka T., Psychologia zachowań konsumenckich, GWP, Gdańsk 2001.
  4. Festinger L., Maccoby N., On Resistance to Persuasive Communications, “Journal of Abnormal and Social Psychology" 1964, Vol. 69.
  5. Maison D., Utajone postawy konsumeckie. Analiza możliwości wykorzystania metody, IAT. Gdańsk 2004.
  6. Petty R.E., Cacioppo J.T., The Elaboration Likelihood Model of Persuasion, „Advances in Experimental and Social Psychology" 1986. Vol. 19.
  7. Rokicki A., Heurystyki poznawcze w reklamie i skutki ich uświadomienia konsumentom na przykładzie efektu „magicznych słów", Warszwa 2001. niepublikowana praca magisterska.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-7853
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu