BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Tomankiewicz Małgorzata
Tytuł
Guru zmysłowego brandingu
Źródło
Nasz Rynek Kapitałowy, 2008, nr 5, s. 84-85
Słowa kluczowe
Budowanie świadomości marki, Analiza sensoryczna, Marketing konsumencki, Marka produktu, Neuromarketing
Branding, Sensory analysis, Consumer Marketing, Product brand, Neuromarketing
Abstrakt
W artykule omówiono wyniki badania BRANDscan, które Martin Lindstrom - kontrowersyjny popularyzator i ideolog marki - przeprowadził wraz z zespołem sześciuset międzynarodowych badaczy. Na poziomie neurofizjologii badano reakcje mózgu na bodźce sygnalizowane przez konkretne marki i reklamy. Wyniki badań BRANDscan dostarczają wskazówek do osiągnięcia sukcesu w obszarze tzw. neuromarketingu.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1508-9711
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu