BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Piasecka Monika
Tytuł
CRM to filozofia biznesu
Źródło
Nasz Rynek Kapitałowy, 2008, nr 5, s. 86-88
Słowa kluczowe
Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Obsługa klienta, Wdrażanie systemu komputerowego
Customer Relationship Management (CRM), Customer service, Computer system implementation
Abstrakt
W artykule zwrócono uwagę na problemy z wdrażaniem systemów Customer Relationship Management (CRM) w polskich przedsiębiorstwach. Wskazano przyczyny tego zjawiska. Przedstawiono przykład udanego wdrożenia CRM w Banku BPH.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1508-9711
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu