BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Goszczyńska Marta
Tytuł
Potencjał usług dodanych na rynku instytucjonalnym
Potential of value added services on the institutional market
Źródło
Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa, 2008, nr 4, s. 47-51, bibliogr. 10 poz.
Słowa kluczowe
Zarządzanie usługami, Usługi, Klasyfikacja usług, Rynek instytucjonalny
Services management, Services, Services classification, Business to Business (B2B)
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Artykuł przedstawia i klasyfikuje pojęcia usług dodanych do produktu, z uwzględnieniem charakterystyki rynku instytucjonalnego. Celem artykułu jest pokazanie ich wysokiego potencjału i poprzez przykłady praktyczne zachęcenie przedsiębiorców do innowacji w tym rozwijającym się obszarze. (abstrakt oryginalny)

The article presents the definition and segmentation of the value-added services, including the business-to-business market. The main goal of the article is to present the high market potential of these services and some examples in care to encourage companies to be more innovative in this developing area. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. R. T. Frambach, l. Wels-Lips, A. Gundlach, Proactive product service strategies: an application in the European health market, Industrial Marketing Management 1997, vol. 26, No. 4, s. 341-352.
  2. J. Linton, The Value of Services, Circuits Assembly, luty 2006, s. 26.
  3. A. Meyer, Success through investments in services, [w:] T. Hennig-Thurau, U. Hansen, Relationship Marketing, Springer Verlag 2000, s. 113.
  4. S. Hammann, Kundendienstpolitik, [w:] W. Wittmann (red.), Handwórterbuch der Betriebswirt- schaftslehre, Bd. 2, Stuttgart 1993, s. 2477.
  5. http://www.allianzazt.de/azt.allianz.de/lndustrietechnik/Content/Seiten/Downloads/Produktbe- schreibungen/index.html?b=2 (30.04.2007).
  6. H. Simon, Industrielle Dienstleistungen und Wettbewerbsstrategie, [w:] idem (red.), Industrielle Dienstleistungen, Stuttgart 1993, s. 7.
  7. S. Vandermerve, W. Matthews, J. Rada, European Manufacturers shape up for service, The Journal of Business Strategy, November-December 1989, s. 45.
  8. Zob. R. B. Chase, D. A. Garvin, The Service Factory, Harvard Business Review, No. 4, July-August 1989, s. 61-69; R. B. Chase, W. J. Erikson, The Service Factory, Academy of Management Executive 1988, vol. 2, No. 3, s. 191-196; J. L. Heskett, W. E. Sasser Jr., C. W. Hart, Service Breakthroughs, The Free Press, New York 1990.
  9. F. Reichheld, The Loyalty Effect: The Hidden Force behind Growth, Profits, and Lasting Value, Harvard Business School Press, Boston, MA 1996.
  10. R. B. Tucker, Value Profitability, American Salesman, April 2006, vol. 51/4, s. 28-30.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-6846
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu