BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Borkowski Tomasz
Tytuł
Sklep jak bank
Źródło
Gazeta Bankowa, 2008, nr 22, s. 49-51
Słowa kluczowe
Usługi finansowe, Usługi bankowe, Sektor finansowy
Financial services, Banking services, Financial sector
Abstrakt
Sieci supermarketów oferują klientom – i zamierzają rozszerzać – pakiet usług finansowych dostępnych na terenie sklepów. Czy banki i towarzystwa ubezpieczeniowe powinny więc zacząć się obawiać o przyszłość? Projekt związany z ubezpieczeniami przygotowuje Tesco, wiadomo już też, że nad ofertą nowych usług – w tym także finansowych właśnie – pracuje również sieć Carrefour. Czy polscy klienci „kupią” usługi finansowe w supermarkecie? W ślad za tym pytaniem idą kolejne – czy może to zrewolucjonizować rynek, czy też pozostanie tylko nowinką bez większego nań oddziaływania? Jaka może być skala wpływu tych usług na rynek finansowy? Efekty tego rodzaju działalności można już zaobserwować za granicą. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu