BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Konarska Magdalena, Bednorz Jacek, Bajkiewicz Marcina
Tytuł
"Wyspa zdrowia" jako przykład tendencji rozwoju targów turystycznych w kierunku turystyki uzdrowiskowej
Tourist Fair "Wyspa Zdrowia" as an Effective Marketing Device for Health and spa Tourism
Źródło
Debiuty Ekonomiczne, 2007, nr 6, s. 142-148
Tytuł własny numeru
Instytucje, przedsiębiorstwa, turystyka w badaniach i opiniach
Słowa kluczowe
Oferta turystyczna, Informacja turystyczna, Promocja usług turystycznych, Atrakcyjność turystyczna, Targi
Touring offer, Tourist information, Promotion of tourist services, Touristic attractiveness, Fair
Uwagi
summ.
Abstrakt
Autorzy zinterpretowali pojęcie turystyki uzdrowiskowej i wakacji typu wellness, następnie opisali, jak usługi spa wpływają na uatrakcyjnienie oferty polskich uzdrowiska. Ponadto, autorzy zastanawiali się nad przyszłością promocji turystyki uzdrowiskowej, prezentowanej na targach turystycznych. Z pewnością targi o takim charakterze są efektywnym rodzajem promocji usług uzdrowiskowych oraz pozostają nadal jedną z najlepszych metod na zbadanie konkurencji lub znalezienie kooperatora wśród przedstawicieli firm turystyki uzdrowiskowej. Niemniej, niosą ze sobą dość duże koszty dla firm prezentujących tam swoją ofertę. Dodatkowo, gdy coraz większa liczba transakcji zawierana jest obecnie przez Internet, konsumenci stopniowo coraz rzadziej będą odwiedzać tego typu targi, a same firmy będą starały się częściej promować swoją ofertę na witrynach internetowych.

Tourist Fair has a significant role in marketing strategy and strongly influences the sales volume of tourist products and services. The main goal of the Fairs is to create a platform for exchanging experiences, generating cooperations and contacting customers without any intermediaries. Additionally, these kinds of venues are attractive for many companies because of the opportunity for assessing the competitors' strengths and weaknesses. Moreover, tourist companies have a chance for tailoring their offer directly to the clients in order to find out if any necessary changes have to be implemented. The analysis of the competitive environment is undoubtedly crucial for the development of each private company. (short original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1730-2145
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu