BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Olichwier Luiza
Tytuł
Specyfika i instrumenty kształtowania wizerunku miasta
Specificity and Instruments Developed Cities Image.
Źródło
Nasze Studia : zeszyty studenckie Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego, 2007, nr 3, s. 273-279, bibliogr. 12 poz.
Słowa kluczowe
Miasto, Rozwój miasta, Promocja miasta
City, City development, City promotion
Uwagi
summ.
Abstrakt
Omówiono istotę kształtowania wizerunku miasta oraz instrumenty do tego wykorzystywane : system identyfikacji wizualnej oraz działania public relations.

The author presents instruments used in developed cities image: corporate identity system and public relations. (A.K.)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Altkorn J., Wizerunek firmy, Wyższa Szkoła Biznesu, Dąbrowa Górnicza 2004.
  2. Budzyński W., Public relations. Zarządzanie reputacją firmy, Poltext, Warszawa 1998.
  3. Cutlip S., Center A., Effective Public Relations, Englewood Cliffs 1978.
  4. Huber K., Image, czyli jak być gwiazdą na rynku, Businessman Book, Warszawa 1994.
  5. Łuczak A., Wizerunek miasta, "Samorząd Terytorialny" 2001, nr 1-2.
  6. Maćkowska R., Znaczenie kreowania wizerunku samorządu terytorialnego, [w:] Public Relations instytucji użyteczności publicznej, red. E. Hope, Scientific Publishing Group, Gdańsk 2005.
  7. Mikołajczyk P., Jak promować miasto?, "Impact" 2002, nr 5.
  8. Pene J., Rynkowy wizerunek firmy, "Marketing Serwis" 1998, nr 4.
  9. Pluta E., Public Relations. Moda czy konieczność? Teoria i praktyka, Twigger, Warszawa 2001.
  10. Schmitt B., Simonson A., Estetyka w marketingu. Strategiczne zarządzanie markami, tożsamością i wizerunkiem firmy, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1999.
  11. Tkaczyk J., Rachwalska J., Wszystko jest obrazem. Kształtowanie wizerunku przedsiębiorstwa, "Marketing i Rynek" 1997, nr 5.
  12. Woryna K., Herby miejskie w nowym prawie własności przemysłowej, "Samorząd Terytorialny" 2001, nr 7-8.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1731-6707
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu