BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wolska Alicja
Tytuł
Public relations w bankach
Public Relations in Banks
Źródło
Nasze Studia : zeszyty studenckie Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego, 2007, nr 3, s. 289-299, bibliogr. 18 poz.
Słowa kluczowe
Marketing, Strategia marketingowa, Public relations
Marketing, Marketing strategy, Public relations
Uwagi
summ.
Firma/Organizacja
Bank Zachodni WBK SA, Allied Irish Banks
,
Abstrakt
Wyjaśniono istotę public relations (PR), wskazano decyzje związane z podejmowaniem działań PR oraz przedstawiono jego formy. Na przykładzie Allied Irish Banks oraz Banku Zachodniego WBK wskazano akcje podejmowane przez instytucje finansowe.

The paper presents the meaning of the term public relations and its techniques, different forms. On the examples of Allied Irish Banks and Bank Zachodni WBK presented used of public reletions methods. (A.K.)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Altkorn J., Strategia marki, PWE, Warszawa 1999.
  2. Budzyński W., Public relations - zarządzanie reputacjąfirmy, Poltext, Warszawa 1998.
  3. Cenker E. M., Public relations, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, Poznań 2002.
  4. Channon D., Bank strategie management and marketing. John Wiley & Sons, London 1986.
  5. Domański T., Skuteczna reklama i promocja, Poltext, Warszawa 1993.
  6. Ennew Ch., Watkins T., Wright M., Marketing financial services, Heinemann Professional Publishing, Oxford 1990.
  7. Grzegorczyk W., Marketing bankowy, Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz - Łódź 2004.
  8. Jasłowska M., Kilen N., Public relations dla banku, "Marketing w Praktyce" 2006, nr 7.
  9. Jefkins F., Public relations techniques, Heinemann Professional Publishing, London 1988.
  10. Kotler P., K. L. Keller, Marketing management, Pearson Prentice Hall, Upper Saddle River, New Jersey, 2005.
  11. Kujawa H., Polakowska-Kujawa J., Sponsoring, Poltext, Warszawa 1994.
  12. Lewis B., Bank marketing, [w:] Ch. Ennew, T. Watkins, M. Wright, Marketing financial services, Heinemann Professional Publishing, Oxford 1990.
  13. Small Firms Association, http://www.sfa.ie.
  14. Sznajder A., Sponsoring, czyli jak promować siebie wspierając innych, Business Press, Warszawa 1993.
  15. Szutnik K., Kropla drąży skałą, "Bank" 2005, nr 10.
  16. Szydlewski J., Wizerunek- inwestycja na lata, "Manager" 1999, nr 1.
  17. Wójcik K., Public relations od A do Z, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 1997.
  18. Zemler Z., Public relations, zarządzanie reputacją firmy, Poltext, Warszawa 1992.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1731-6707
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu