BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Skawińska Agnieszka
Tytuł
Skoncentrowanie na kliencie
Źródło
Bank, 2008, nr 4, s. 46-47
Słowa kluczowe
Budowanie lojalności klienta, Zarządzanie zadowoleniem klientów, Sektor bankowy
Cultivation customer loyalty, Customer satisfaction management, Banking sector
Abstrakt
Dla banku najważniejsze jest zdobywanie nowych klientów i utrzymanie już pozyskanych. Powinny zatem dysponować wieloma informacjami o nich, ich planach i potrzebach. Czy tak jest rzeczywiście? W artykule przedstwiono czynniki przyciągające nowych klientów oraz przeszkody w ich zdobywaniu.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu