BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Łukasiński Wiesław (Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości)
Tytuł
Model Doskonalenia Zarządzania Polskiej Nagrody Jakości
The Management Model of the Polish Quality Award
Źródło
Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa, 2008, nr 6, s. 33-39, bibliogr. 8 poz.
Słowa kluczowe
Doskonalenie zarządzania, Polska Nagroda Jakości, Jakość
Management development, Polish Quality Award, Quality
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W publikacji autor prezentuje istotę optymalizacji zarządzania organizacją z wykorzystaniem modelu, oraz ukazuje szansę, jakie może przynieść organizacji dokonanie samooceny i uczynienie jej narzędziem wykorzystywanym w procesie doskonalenia. (abstrakt oryginalny)

In the article the author presents the core of optimization of organization management by means of a model, defines opportunities of self-assessment and its use as a tool leading to improvement. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. E. Krodkiewicz-Skoczylas, Zarządzanie relacjami z klientem, [w:] T. Sikora (red.), Klient w organizacji zarządzanej przez jakość, AE w Krakowie, Kraków 2006.
  2. K. Lisiecka, W kierunku zrozumienia klienta, [w:] T. Sikora (red.), Klient w organizacji zarządzanej przez jakość, AE w Krakowie, Kraków 2006.
  3. W. Łukasiński, Kryteria samooceny w doskonaleniu zarządzania organizacji, UE w Krakowie, Kraków 2007.
  4. W. Mantura, Zarządzanie przez jakość, a zarządzanie przez marketing, [w:] T. Sikora (red.), Klient w organizacji zarządzanej przez jakość, AE w Krakowie, Kraków 2006.
  5. PN-EN ISO 9004: 2001. System zarządzania jakością. Wytyczne doskonalenia funkcjonowania.
  6. M. Recha, Materiały PNJ 2005, Kraków 2005. 7. E. Skrzypek, Jakość a efektywność, Wyd. UMCS, Lublin 2001.
  7. J. A. F. Stoner, Kierowanie, PWE, Warszawa 1998.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-6846
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu