- Autor
- Cymanow Piotr
- Tytuł
- Analiza zachowań nabywców owoców świeżych
The Analysis of Fresh Fruits Purchaser - Źródło
- Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2007, T. 9, z. 4, s. 30-34, bibliogr. 5 poz.
- Słowa kluczowe
- Badania konsumenckie, Zachowania konsumenta, Owoce, Preferencje konsumenta
Consumer research, Consumer behaviour, Fruit, Consumer preferences - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Przedstawiono wyniki badań preferencji konsumenckich w zakresie nabywania i konsumpcji owoców świeżych. Przeanalizowano częstotliwość dokonywania zakupów wraz z poziomem wydatków na tą kategorią artykułów, zbadano też sposób i okoliczności konsumpcji owoców świeżych w kontekście deklarowanego poziomu zaspokojenia potrzeb żywieniowych. (oryg. streszcz.)
The article presented results of consumer preferences research in the field of purchase and consumption of fresch fruits. Analysed frequency of purchase and level of expenses on fresh fruits. Studied also way and circumstances of consumption in the context of declared level of consumption needs satisfaction. (M.P.) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Bibliografia
- Kotler P., Armstrong G., Saunders J., Wong V. 2002: Marketing - podręcznik europejski. PWE, Warszawa 303.
- Materiały informacyjne Agencji Rynku Rolnego - wersja elektroniczna [www.arr.gov.pl].
- Smoleński T. 2005: Niskie ceny hurtowe warzyw i owoców na polskim rynku. Owoce, Warzywa, Kwiaty, nr 10, 7-8.
- Stryjewska 1.2006: Przyszłość uprawy truskawki, maliny, czarnej porzeczki i wiśni w Polsce. Przemysł Fermentacyjny i Owocowo-Warzywny nr 2, 24.
- Urban S. 1999: Marketing produktów żywnościowych. AE Wrocław, 243.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1508-3535
- Język
- pol