BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Cymanow Piotr
Tytuł
Analiza zachowań nabywców owoców świeżych
The Analysis of Fresh Fruits Purchaser
Źródło
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2007, T. 9, z. 4, s. 30-34, bibliogr. 5 poz.
Słowa kluczowe
Badania konsumenckie, Preferencje konsumenta, Zachowania konsumenta, Owoce
Consumer research, Consumer preferences, Consumer behaviour, Fruit
Uwagi
summ.
Abstrakt
Przedstawiono wyniki badań preferencji konsumenckich w zakresie nabywania i konsumpcji owoców świeżych. Przeanalizowano częstotliwość dokonywania zakupów wraz z poziomem wydatków na tą kategorią artykułów, zbadano też sposób i okoliczności konsumpcji owoców świeżych w kontekście deklarowanego poziomu zaspokojenia potrzeb żywieniowych. (oryg. streszcz.)

The article presented results of consumer preferences research in the field of purchase and consumption of fresch fruits. Analysed frequency of purchase and level of expenses on fresh fruits. Studied also way and circumstances of consumption in the context of declared level of consumption needs satisfaction. (M.P.)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Kotler P., Armstrong G., Saunders J., Wong V. 2002: Marketing - podręcznik europejski. PWE, Warszawa 303.
  2. Materiały informacyjne Agencji Rynku Rolnego - wersja elektroniczna [www.arr.gov.pl].
  3. Smoleński T. 2005: Niskie ceny hurtowe warzyw i owoców na polskim rynku. Owoce, Warzywa, Kwiaty, nr 10, 7-8.
  4. Stryjewska 1.2006: Przyszłość uprawy truskawki, maliny, czarnej porzeczki i wiśni w Polsce. Przemysł Fermentacyjny i Owocowo-Warzywny nr 2, 24.
  5. Urban S. 1999: Marketing produktów żywnościowych. AE Wrocław, 243.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1508-3535
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu