- Autor
- Jąder Karolina
- Tytuł
- Wybrane aspekty promocji artykułów spożywczych w jednostkach handlu detalicznego
Selected Aspects Concerning Promotion of Foodstuffs in Retail Shops - Źródło
- Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2007, T. 9, z. 4, s. 72-76, bibliogr. 3 poz.
- Słowa kluczowe
- Handel artykułami żywnościowymi, Handel detaliczny, Promocja produktu, Promocja sprzedaży
Food trade, Retail trade, Product promotion, Selling promotion - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Przedstawiono wyniki badań przeprowadzonych wśród przedstawicieli handlu detalicznego na terenie miasta Poznania. Zbadano znaczenie działań promocyjnych przy sprzedaży wybranych grup artykułów spożywczych, a w szczególności określono najważniejsze formy promocji, cechy produktów podkreślane podczas promocji oraz grupy artykułów spożywczych najczęściej obejmowane promocją. (oryg. streszcz.)
This paper presents results of research, which was made among representatives of retail trade in Poznań. It was researched importance of promotion actions on the selling of selected groups of foodstuffs. In particular was determined the most important forms and techniques of promotion, features of products, which are stressed on promotion und groups of foodstuffs, which are promoted most often.(original abstract). - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Bibliografia
- Kotler P. 1994: Marketing, analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Gebethner i S-ka, Warszawa.
- Mruk.H., Pilarczyk B. Szulce H. 2005: Marketing, uwarunkowania i instrumenty. Wydawnictwo AE w Poznaniu, Poznań.
- Pilarczyk B., Mruk H. 2006: Kompendium wiedzy o marketingu. Wyd. Naukowe PWN, Warszawa.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1508-3535
- Język
- pol