- Autor
- Łaba Sylwia
- Tytuł
- Znaczenie marki w kształtowaniu rynku mleka spożywczego w Polsce
The Importance of Brand for Milk Market in Poland - Źródło
- Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2007, T. 9, z. 4, s. 114-117, bibliogr. 8 poz.
- Słowa kluczowe
- Rynek rolny, Rynek żywności, Mleko, Przemysł mleczarski, Marka produktu, Marketing produktów rolnych, Produkcja mleka
Agricultural markets, Food market, Milk, Dairy industry, Product brand, Marketing of agricultural products, Milk production - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Omówiono znaczenie i miejsce marki na rynku mleka spożywczego oraz przedstawiono elementy marketingu na tym rynku.
Many processes shaped milk marked in Poland. Brands development and growth in importance of marketing was very important for production and consumption liquid milk in Poland. Dairies, which want to improve their market position, should differ their market products and undertake marketing activities.(original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Bibliografia
- Boruc R. 1999: Droga mleczna. Handel, nr 2, 38.
- Boruc R. 2001: Hossa U HT. Handel, nr 1, 28.
- Górski J., Łaba S. 2006: Karton czy butelka?. Forum Mleczarskie, nr 2.
- Kall J. 2001: Silna marka. Istota i kierowanie. PWE, Warszawa.
- Kozłowski W., Stachowski T. 1997: Analiza strategii dystrybucji wybranej spółdzielni mleczarskiej. Przegląd Mleczarski, nr 3, 92-93.
- Kozłowski W. 2004: Zmiany w systemie dystrybucji produktów mleczarskich na przykładzie mleka UHT (maszynopis). Olsztyn, 3.
- Łaba S. 2004: Proces rozwoju produkcji i rynku mleka UHT w Polsce. Maszynopis SGGW, Warszawa.
- Pietras C. 1994: Elernenty makro- i mikroekonomii dla inżynierów. PWN, Warszawa, 74.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1508-3535
- Język
- pol