- Autor
- Kolasiński Maciej
- Tytuł
- Uczelnie szukają studentów
- Źródło
- Nowe Życie Gospodarcze, 2008, nr 10, s. 26
- Słowa kluczowe
- Edukacja, Konkurencyjność międzynarodowa, Szkolnictwo wyższe, Wymiana międzynarodowa
Education, International competitiveness, Higher education, International exchange - Kraj/Region
- Chiny
China - Abstrakt
- Umiędzynarodowienie poprzez wprowadzenie do oferty edukacyjnej usługi eksportowej jest narzędziem budowania wizerunku uczelni i konkurowania w ten sposób na rynku krajowym. Najmodniejszym dziś kierunkiem ekspansji, nie tylko polskich uczelni, są Chiny. Według informacji Ambasady Polskiej w Pekinie, w ostatnich latach wzrasta liczba chińskich kandydatów na studia, starających się o polską wizę.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1234-5784
- Język
- pol