- Autor
- Tarant Szymon
- Tytuł
- Marketing w produkcji roślin ozdobnych (na przykładzie powiatów ostrowskiego i kaliskiego)
Marketing in Ornamental Plants Production (on the Example on Ostrów and Kalisz Provinces) - Źródło
- Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2007, T. 9, z. 4, s. 197-201, bibliogr. 4 poz.
- Słowa kluczowe
- Produkcja roślinna, Marketing rolny, Rynek rolny
Crop production, Agricultural marketing, Agricultural markets - Uwagi
- summ.
- Kraj/Region
- Powiat ostrowski, Powiat kaliski
Ostrów County, Kalisz County - Abstrakt
- Przedstawiono ocenę stopnia wykorzystania narzędzi marketingowych w wybranych gospodarstwach zajmujących się uprawą roślin ozdobnych. Zakres stosowania marketingu w gospodarstwach oceniono na podstawie wykorzystania narzędzi operacyjnych w klasycznym ujęciu 4P marketingu mix. (oryg. streszcz.)
In the study an assessment of the step of using marketing tools in selected farms specializing in cultivation of ornamental plants was presented. Research was conducted among 35 farms put in the area with the great tradition in the horticultural production. On the basis of research it is showed, among the others, that marketing tools in case of the production of ornamental plants are more available to producers than in the case of traditional cultivation agricultural. Producers of ornamental plants in most cases are undergoing from the sale orientation to the marketing orientation. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Bibliografia
- Cecot A. 2006: Skazani na marketing. Szkółkarstwo 1.
- Górska-Warsewicz H. Pakaszewska-Reindel T. 2002: Marka na ryku produktów żywnościowych. Wydawnictwo SGGW, Warszawa.
- Kotler P. 1994: Marketing. Analiza wdrażanie i kontrola. Wyd. Gebethner & Ska.
- Wawrzyniak J. 2000: Ogrodnictwo w Wielkopolsce. Wyd. Prodruk.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1508-3535
- Język
- pol