BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Azembska Małgorzata
Tytuł
Zyski i etyka: w poszukiwaniu drogi
Źródło
Bank, 2008, nr 7/8, s. 10-13
Słowa kluczowe
Bankowość, Obsługa klienta, Jakość usług
Banking, Customer service, Quality of services
Abstrakt
Komisja Nadzoru Finansowego skonstatowała, że reklama banków i towarzystw ubezpieczeniowych coraz bardziej wprowadzają w błąd. Autor zastanawia się, czy interwencje legislatorów i nadzorców psują , czy naprawiają rynek. Podkreśla, iż w końcu koszty regulacji oraz nadzoru ostatecznie uderzają w samych klientów banku. Podsuwa myśl, że może wystarczyłoby przestrzeganie dobrze przemyślanych kodeksów praktyki bankowej i finansowej
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu