BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Borowska Agnieszka
Tytuł
Produkty regionalne i tradycyjne w Unii Europejskiej i Francji
Regional and traditional products in the European Union and France
Źródło
Handel Wewnętrzny, 2008, nr 3, s. 47-51
Słowa kluczowe
Produkty regionalne, Promocja produktu, Produkcja żywności, Państwa członkowskie
Regional product, Product promotion, Food production, Member states
Firma/Organizacja
Unia Europejska (UE)
European Union (EU)
Kraj/Region
Francja
France
Abstrakt
Autorka przedstawia definicję produktów regionalnych i tradycyjnych, terminy te są bowiem używane w Unii Europejskiej. W artykule mowa również o zasadach ich rejestracji, liczbie zarejestrowanych produktów przez poszczególne państwa członkowskie UE, ze szczególnym uwzględnieniem produkcji i konsumpcji tych towarów we Francji.

In her article, the author presents the definition of regional and traditional products; these terms are used in the European Union as well as the principle for their registration, number of the products registered by individual Member States of the European Union, with a particular consideration given to production and consumption of these goods in France. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Chronione Nazwy Pochodzenia, Chronione Oznaczenie Geograficzne, Nazwy Specyficznego Charakteru oraz Lista Produktów Tradycyjnych, FAPA, Warszawa 2005, s. 7-11.
  2. http://ec.europa.eu/agriculture, 2007.
  3. http://www.inao.gouv.r/public/home.php
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0438-5403
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu