BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Cybulska Alicja
Tytuł
Nic między premium a economy?
Źródło
Marketing w Praktyce, 2008, nr 4, s. 6-8
Słowa kluczowe
Marka produktu, Marketing produktu, Formy oszczędzania, Psychologia konsumenta
Product brand, Product marketing, Saving forms, Consumer psychology
Abstrakt
Autorka zajmuje się analizą trendów konsumenckich. Jej zdaniem konsumenci poszukują produktów „najlepszych” lub „najtańszych”, nie ma osób, które cenią „średniość”. W związku z tym trendem staje się oszczędzanie na produktach, które mają mniejszą wartość emocjonalną, po to, by odłożyć na wymarzoną markę. Sam fakt powszechnego robienia codziennych zakupów w supermarketach czy kupowanie marek własnych jest elementem tego zjawiska. Marki z segmentu średniego, które w przyszłości wybiorą drogę podnoszenia swojego wizerunku do segmentu premium, muszą jednak zdaniem autorki pamiętać o konieczności zbudowania emocjonalnej więzi z konsumentem. Jeśli bowiem im się to nie uda, padną ofiarą oszczędzania na produktach nieważnych emocjonalnie.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu