BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Trojan-Stelmach Monika
Tytuł
Wyklikaj firmie pracownika!
Źródło
Marketing w Praktyce, 2008, nr 4, s. 42-45
Słowa kluczowe
Serwis internetowy, Rekrutacja pracowników, Wizerunek przedsiębiorstwa, Pracodawcy
Website, Employee recruitment, Company image, Employers
Uwagi
Zawiera wykresy: [1] Dostępny sposób aplikowania, [2] Sposoby szukania pracy przez studentów uczelni technicznych (w %)
Abstrakt
Autorka twierdzi, że korporacyjna strona www powinna być wirtualną wizytówką firmy i źródłem najważniejszych informacji o przedsiębiorstwie, ale nie tylko. Coraz częściej przedsiębiorstwa wykorzystują ją także do poszukiwania potrzebnych pracowników. Z analizy stron internetowych stu największych przedsiębiorstw w Polsce wynika że 70 proc. spośród nich zamieszcza na swoich stronach internetowych informacje dotyczące kariery i pracy w strukturach firmy, a 46 proc. publikuje aktualne oferty pracy. Największe firmy udostępniają wielostopniowe systemy wyszukiwania ofert (według działu, poziomu stanowiska czy regionu), co ułatwia kandydatom znalezienie odpowiedniego ogłoszenia. Zdaniem autorki to pożądany kierunek zmian.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu