BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Brain David
Tytuł
Pięć wskazań dla employer brandingu
Źródło
Marketing w Praktyce, 2008, nr 4, s. 56-57
Słowa kluczowe
Serwis internetowy, Rekrutacja pracowników, Wizerunek przedsiębiorstwa, Pracodawcy, Komunikowanie nieformalne
Website, Employee recruitment, Company image, Employers, Informal communication
Abstrakt
W artykule zaprezentowano wyniki raportu wskazującego trendy w podejściu do employer brandingu. Autor wymienia ich pięć. Po pierwsze wzrasta znaczenie reputacji jako czynnika decydującego o zaufaniu do firmy. Kluczowym elementem jest tu ocena firmy jako dobrego miejsca pracy. Po drugie kreowanie nowych miejsc pracy jest najważniejszym czynnikiem decydującym o lokalnej reputacji firm. Po trzecie szeregowi pracownicy oraz „osoby takie jak ja” są znacznie bardziej wiarygodni niż prezesi spółek. Po czwarte zauważalny jest wzrost znaczenia marketingu szeptanego. I po piąte nieformalny komunikat online dotyczący wizerunku pracodawcy jest coraz powszechniejszy i ma coraz szerszy zasięg.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu