BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wowra Wojciech
Tytuł
Sieci tematyczne - nowa szansa?
Źródło
Marketing w Praktyce, 2008, nr 4, s. 58-60
Słowa kluczowe
Reklama w internecie, Planowanie reklamy, Marketing internetowy, Serwis internetowy
Internet advertising, Advertising planning, e-marketing, Website
Abstrakt
Autor twierdzi, że działalność sieci tematycznych stanowi duże wyzwanie dla ich klasycznych konkurentów. Rynkowe trendy są nieubłagane. Jego zdaniem wszystko wskazuje na to, że wyspecjalizowane serwisy będą nadal rozwijać się - zarówno te powiązane z portalami, jak i niezależne. Coraz większy odsetek reklamodawców będzie poszukiwał sposobów na bardziej precyzyjne dotarcie do czytelników i uniknięcie marnotrawstwa budżetów na emisje przeznaczone dla każdego. W takiej sytuacji sieci tematyczne mogą stać się odpowiedzią na słabnącą skuteczność internetowego marketingu – sądzi autor.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu