BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szenkowska Agata, Bednarz Anna, Pietyra Carolina
Tytuł
Zmierzyć kampanię
Źródło
Marketing w Praktyce, 2008, nr 4, s. 64-67
Słowa kluczowe
Kampanie reklamowe, Planowanie reklamy, Reklama w mass mediach, Reklama w internecie
Advertising campaign, Advertising planning, Advertising in mass media, Internet advertising
Abstrakt
Autorzy przybliżają sposoby planowania kampanii reklamowej w mediach. Dzięki wykorzystaniu dostępnej wiedzy można precyzyjnie i skutecznie rozdysponować budżet klienta. Jeśli kampania ma być przeprowadzona w jednym z mediów tradycyjnych (prasa, radio, telewizja) istotne są dwa wskaźniki: kosztu dotarcia i jego zasięgu. Na dalszym etapie prac trzeba także określić intensywność kampanii. Autorzy piszą również o kampaniach outdoorowych oraz o wskaźnikach i unikalnych badaniach ważnych przy planowaniu kampanii reklamowej w internecie.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu