BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szamanek Piotr
Tytuł
Pressroom w serwisie firmy
Źródło
Marketing w Praktyce, 2008, nr 4, s. 84-89
Słowa kluczowe
Serwis internetowy, Dostęp do informacji, Zarządzanie informacją, Polityka informacyjna
Website, Access to information, Information management, Information policy
Abstrakt
Zdaniem autora, nie korzystając z pressroomu i ściśle kontrolując przepływ informacji, przedsiębiorcy doprowadzają do sytuacji, w której dziennikarze dysponują niedokładnymi danymi i nie mogą kompetentnie odnieść się do stanowiska firmy, co może doprowadzić do stworzenia negatywnego wizerunku przedsiębiorstwa. Autor przekonuje, że pressroom stanowi panaceum na taki problem. Przede wszystkim dzięki temu, że może być nieustająco rozwijany, staje się prawdziwym kompendium wiedzy dla dziennikarza. W dobrze prowadzonym pressroomie nie grozi wyciek firmowych tajemnic, wręcz przeciwnie - osoby odpowiedzialne za prowadzenie działu dla dziennikarzy mają możliwość kształtowania zamieszczanych tam materiałów tak, aby jak najlepiej realizować interesy firmy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu