BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Olejnik Tomasz
Tytuł
Broń wirusowego rażenia
Źródło
Marketing w Praktyce, 2008, nr 5, s. 46-50
Słowa kluczowe
Marketing wirusowy, Strategia komunikowania, Użytkownicy internetu, Studium przypadku
Viral marketing, Communication strategy, Internet users, Case study
Abstrakt
Zdaniem autora, marketing wirusowy (viral marketing) można zdefiniować jednym zdaniem - jako strategię, która zachęca i ułatwia odbiorcom komunikatu marketingowego przekazywanie go innym osobom, umożliwiając tym samym szybki przyrost jego zasięgu i oddziaływania. Autor tłumaczy, że w komunikacji wirusowej liczy się pomysł, a także niekonwencjonalne podejście do kreowania przekazu marketingowego. Przy czym, podobnie jak w przypadku każdego innego komunikatu służącemu sprzedaży, kreatywność w tworzeniu wirusa nie jest celem samym w sobie, a jedynie środkiem prowadzącym do celu. W artykule omówiono kilka przykładów udanego zastosowania marketingu wirusowego.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu