BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kasperski Marek
Tytuł
Społeczności w grze
Źródło
Marketing w Praktyce, 2008, nr 5, s. 54-56
Słowa kluczowe
Gry komputerowe, Użytkownicy internetu, Interakcje społeczne, Serwis internetowy
Computer games, Internet users, Social interaction, Website
Abstrakt
Autor twierdzi, że społeczności wirtualne gromadzą się na trzy sposoby: na serwisach społecznościowych, dla gier online i jako części społeczności rozproszonej - np. bloggerów. Przekonuje, że w serwisach społecznościowych nie ma czynności, które by tych ludzi łączyły, są natomiast wspólne zainteresowania, o których rozmawiają na forach. Nie jest to jednak coś, co spowodowałoby, że mają wspólne doświadczenia, ani coś, co by ich wzbogacało życiowo. I dlatego, jego zdaniem, systemy społecznościowe są z definicji nudne, czego nie można powiedzieć o grach online.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu