BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Taylor Jim
Tytuł
Wyścig na rynku planowania komunikacji
Źródło
Marketing w Praktyce, 2008, nr 5, s. 66-69
Słowa kluczowe
Strategia komunikowania, Komunikowanie marketingowe, Planowanie marketingowe, Komunikowanie skuteczne
Communication strategy, Marketing communication, Marketing planning, Effective communication
Abstrakt
Autor twierdzi, że planowanie komunikacji wykracza poza prosty wybór kanałów i alokację dostępnych funduszy. To zdefiniowanie korzyści marki (tzw. brand proposition) oraz wskazanie najodpowiedniejszej grupy docelowej i określenie najwłaściwszego momentu kontaktu z nią. Autor precyzuje, że chodzi o taki moment, w którym klienci będą przychylnie nastawieni do komunikatu, który chcemy im przekazać. Polega na stworzeniu w świadomości konsumenta ogólnego obrazu (tzw. big picture) poprzez powiązanie ze sobą wszystkich aspektów komunikacji marki. Innymi słowy, jest to pełna wizja tego, jak dotrzeć na rynek.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu