BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Grycz Jarosław
Tytuł
Prawo o metatags
Źródło
Marketing w Praktyce, 2008, nr 5, s. 76-77
Słowa kluczowe
Wyszukiwarki internetowe, Prawo, Reklama w internecie, Nieuczciwa reklama
Internet search engine, Law, Internet advertising, Unfair advertising
Abstrakt
Autor pisze, że optymalizacja stron internetowych dla wyszukiwarek jest skuteczna, jednak rodzi wiele niebezpieczeństw prawnych, które nie ograniczają się wyłącznie do prawa narodowego (np. polskiego), lecz wybiegają daleko poza granice siedziby firmy. Wyjaśnia, że metatags są słowami wpisanymi jako pojęcie kluczowe przy konstrukcji strony internetowej, umożliwiają indeksowanie w wyszukiwarkach. Słowa te służą łączeniu różnych pojęć, po podaniu których wyszukiwarka powinna wskazać internaucie poszukiwaną witrynę. Toteż, aby znaleźć się na lepszym miejscu na liście wyszukiwarek, zainteresowane firmy często decydują się na wykorzystanie obcych, a co gorzej, często chronionych pojęć.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu