BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gajek-Krawczyk Katarzyna
Tytuł
Zaplanuj swój event
Źródło
Marketing w Praktyce, 2008, nr 5, s. 80-82
Słowa kluczowe
Techniki organizatorskie, Wydarzenia marketingowe, Planowanie projektu, Zarządzanie projektem
Organisational techniques, Marketing events, Project planning, Project management
Abstrakt
Autorka radzi, aby planując event, przede wszystkim skupić się na rozpoznaniu potrzeb, ponieważ od tego, jak się przygotujemy na samym początku, zależy powodzenie całości. Jej zdaniem najważniejsza jest koncepcja, która musi być spójna z dotychczasowym wizerunkiem marki lub firmy, pod której banderą event planujemy. Nie da się również zrobić drugiego kroku bez uprzedniego określenia celów, czyli tego, co i dla kogo musimy zrobić. Autorka przypomina również, że oprócz potrzeb i wymagań, musimy również wziąć pod uwagę możliwości i zasoby, jakimi w ramach organizacji wydarzenia dysponujemy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu