BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sadowski Robert
Tytuł
Wybór firmy pozycjonerskiej
Źródło
Marketing w Praktyce, 2008, nr 6, s. 9-11
Słowa kluczowe
Pozycjonowanie, Wyszukiwarki internetowe, Etyka w reklamie, Reklama w internecie
Positioning, Internet search engine, Advertising ethics, Internet advertising
Abstrakt
Autor przypomina, że firmy dążą do tego, aby ich serwisy internetowe znajdowały się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Wysoka pozycja przecież ma wpływ na oglądalność, wielkość zamówień, wizerunek, poziom sprzedaży, liczbę subskrybentów newslettera, poziom przychodów z emitowanej reklamy oraz wiele innych parametrów. Cały problem polega na tym, jak osiągnąć ten cel. Autor opisuje jak jego zdaniem powinny wyglądać relacje z zewnętrzną firmą specjalizującą się w pozycjonowaniu serwisów www. Pokazuje jak w takim gąszczu ofert nie zbłądzić i dokonać najlepszego wyboru, takiego, który spełni ostateczne oczekiwania i zmieści się w przeznaczonym na ten cel budżecie.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu