BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Mikulska Anna
Tytuł
Złap pracownika w sieci
Źródło
Marketing w Praktyce, 2008, nr 6, s. 90-93
Słowa kluczowe
Rekrutacja pracowników, e-rekrutacja, Serwis internetowy, Pracodawcy
Employee recruitment, e-recruitment, Website, Employers
Abstrakt
Dziś osoby szukające zatrudnienia, wśród źródeł informacji o pracodawcach na pierwszym miejscu stawiają internet. Autorka przekonuje, że stworzenie zakładki poświęconej możliwościom pracy przy firmowej stronie jest stosunkowo tanie, zwłaszcza gdy przy rachunku weźmie się pod uwagę możliwe przyszłe, długotrwałe korzyści. Umieszczenie ogłoszenia rekrutacyjnego w mediach drukowanych jest kosztowne. Zdaniem autorki nieco mniej obciąży budżet rekrutacyjny umieszczenie oferty pracy w portalu rekrutacyjnym, ale ciągle znacznie więcej niż ogłoszenie o wakacie na własnej stronie internetowej. Ponadto, korzystając z własnej witryny, docieramy do kandydatów już interesujących się pracą w naszej firmie lub branży. To z kolei oznacza, że jakość osób trafiających do procesu rekrutacji poprzez firmową stronę www jest wyższa.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu