BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Cybulska Alicja
Tytuł
Zdrowie w cenie
Źródło
Marketing w Praktyce, 2008, nr 7, s. 22-26
Słowa kluczowe
Polityka zdrowotna, Bezpieczna żywność, Psychologia konsumenta, Rynek farmaceutyczny
Health care policy, Safe food, Consumer psychology, Pharmaceutical market
Abstrakt
Zdaniem autorki, konsument, który staje się coraz bardziej świadomy i zaangażowany w troskę o własne zdrowie, nie jest łatwym partnerem dla firm. Istnieje ogromne zapotrzebowanie na relację partnerską opartą na zaufaniu między obydwiema zainteresowanymi stronami. Im bardziej zaangażowany konsument, tym bardziej jakościowe musi być podejście producentów i tym bardziej transparentny proces produkcji i dystrybucji, twierdzi autorka. Jej zdaniem kluczem do wyboru produktów z kategorii żywności i farmacji będzie w coraz większym stopniu ich wpływ na zdrowie i samopoczucie konsumenta, a konsumenci będą coraz uważniej dokonywać zakupów, zwracając dużą uwagę na składniki, sposób produkcji i przechowywania.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu