BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Knychalski Szymon
Tytuł
Newsletter rozpoznawalny
Źródło
Marketing w Praktyce, 2008, nr 7, s. 74-77
Słowa kluczowe
Poczta elektroniczna, Strategia komunikowania, Użytkownicy internetu, Komunikowanie skuteczne
e-mail, Communication strategy, Internet users, Effective communication
Abstrakt
Artykuł zawiera szereg porad na temat tego, jak skutecznie wykorzystać e-mail do kontaktów z klientem. Autor wylicza, że istnieje wiele form e-mail marketingu, od płatnych kampanii mailingowych poprzez e-ziny do newsletterów. Zdaniem autora szczególnie te ostatnie są interesujące z punktu widzenia firmy, gdyż wpisują się w nurt modnej idei permission marketingu. Upraszczając, koncepcja „marketingu za pozwoleniem" opiera się na założeniu, że do skutecznej komunikacji z klientem najpierw potrzebna jest jego zgoda na kontakt, wyrażająca również zainteresowanie. Permission marketing to przeciwieństwo interruption marketingu - wdzierania się w życie, czas i prywatność odbiorców bez ich pozwolenia, co ma duże znaczenie z punktu widzenia skuteczności komunikacji i wizerunku firmy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu