- Autor
- Majchrzycki Dariusz, Baum Rafał
- Tytuł
- Analiza zachowań marketingowych przedsiębiorstw rolnych w aspekcie integracji z Unią Europejską
Analyse of Marketing Behaviour of Agricultural Enterprises in the Aspect of Integration with the European Union - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 980, s. 309-314, tab., bibliogr. 5 poz.
- Tytuł własny numeru
- Wyzwania stojące przed rolnictwem i wsią u progu XXI wieku
- Słowa kluczowe
- Produkcja rolna, Rośliny przemysłowe, Marketing-mix, Marketing produktów rolnych, Materiały konferencyjne
Agricultural production, Industrial plants, Marketing-mix, Marketing of agricultural products, Conference materials - Uwagi
- summ.
- Firma/Organizacja
- Państwowe Gospodarstwo Rolne (PGR)
State Agricultural Farm (PGR) - Abstrakt
- Celem autorów była analiza zachowań marketingowych dwóch wybranych przedsiębiorstw rolnych z branży hodowlano-nasiennej. Autorzy przeanalizowali zakres wykorzystywania przez te przedsiębiorstwa poszczególnych elementów marketingu-mix w ramach aktywizacji sprzedaży swoich produktów.
The aim of the report was analyse marketing behaviours two selected agricultural enterprises. Examined enterprises were using elements of marketing-mix, especially in the case of selling added value products - seed corn. A lot of profits gives vertical and horizontal integration. The rang of utilisation of vertical and horizontal integration was limited. Only vertical integration was utilised in the case of selling milk, sugar beets, rape and brewery barley. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Baruk A.: Cele marketingowe i ich określenie w teorii i praktyce. "Marketing i Rynek" 2000 nr 2.
- Wielicki W., Wajszczuk K., Baum R.: Analiza zachowań marketingowych w gospodarstwach rolnych - stan obecny i kierunki rozwoju. [w:] Wieś i rolnictwo w procesie integracji Polski z Unią Europejską. Poznań: Wyd. AR 1998.
- Sznajder M., Przepióra A., Trębacz A.: Marketing produktów rolno-spożywczych. Poznań 1997.
- Żmija J., Strzelczak L.: Zarządzanie i marketing w agrobiznesie wobec integracji z Unią Europejską. Kraków: Wyd. AR 2000.
- Cordier J.: Importance of Commodity Risk Management for Producers of the European Union. United Nations Conference on Trade and Development. Lyon, 9-12 November 1998.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol