BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Religa Kinga
Tytuł
Emocje w reklamie społecznej
Źródło
Marketing w Praktyce, 2008, nr 9, s. 38-40
Słowa kluczowe
Kampanie reklamowe, Efektywność reklamy, Psychologia komunikowania, Komunikowanie skuteczne
Advertising campaign, Advertising efficiency, Communicate psychology, Effective communication
Abstrakt
Autorka twierdzi, że emocje negatywne to instrument powszechnie stosowany w kampaniach dotyczących różnych zagadnień i problemów społecznych. Jej zdaniem o sukcesie reklamy społecznej decyduje akceptacja przez odbiorcę emocji prezentowanych w reklamie, utożsamienie tych emocji z jego własnymi odczuciami oraz odniesienie ich do indywidualnych postaw i poglądów odbiorcy. Gdy następuje zgodność emocji wyzwalanych przez reklamę społeczną z wrażliwością adresata, reklama społeczna odnosi sukces, niezależnie od tego, jakiego rodzaju emocje zostaną użyte jako instrument reklamy społecznej.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu