BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jurczak Robert, Kisiała Jacek
Tytuł
Targi esencją marketingu
Źródło
Marketing w Praktyce, 2008, nr 9, s. 52-55
Słowa kluczowe
Marketing wystawienniczy, Targi, Komunikowanie skuteczne, Konkurowanie na rynkach branżowych
Exhibit marketing, Fair, Effective communication, Competitiveness of products
Abstrakt
Autorzy przekonują o znaczeniu targów. Ich zdaniem to miejsce strategicznej informacji o produktach, rynkach i konkurencji. Są źródłem wiedzy gospodarczej i ekonomicznej, która pozwala usprawnić własny biznes. A jako miejsce bezpośrednich spotkań, są najlepszym sposobem dotarcia do wielu klientów w jednym miejscu i czasie. Koncentrują uwagę otoczenia - klientów, kooperantów, mediów - na firmach i ich produktach. Stanowią niezwykłą okazję do realizacji celów związanych ze wszystkimi obszarami marketingu. Autorzy piszą o sposobach na udane zaprezentowanie się podczas takiej imprezy. Ich zdaniem określenie i wybór strategii targowej firmy należy do jednych z najważniejszych decyzji marketingowych, a świadome prowadzenie marketingu wystawienniczego daje wszechstronną wiedzę nt. kierunków rozwoju rynku, posunięć konkurencji oraz impuls do rozwoju firmy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu