BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Borkowski Tomasz
Tytuł
Trwałość przewagi
Źródło
Gazeta Bankowa, 2008, nr 31, s. 49-51
Słowa kluczowe
Przewaga konkurencyjna, Sektor bankowy, Usługi bankowe, Obsługa klienta, Jakość usług
Competitive advantage, Banking sector, Banking services, Customer service, Quality of services
Abstrakt
W artykule poruszona została problematyka budowy przewagi konkurencyjnej w sektorze bankowym. Często jako jedno z narzędzi budowy silnej pozycji rynkowej przedstawia się sieć oddziałów. Autor rozważa, czy oparta na niej przewaga może być trwała, przytaczając wypowiedzi przedstawicieli kilku banków działających na polskim rynku. Na sukces rynkowy składa się bowiem wiele czynników, a rozbudowana sieć obsługi klienta jest tylko jednym z nich.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu