BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Baruk Agnieszka Izabela
Tytuł
Polscy nabywcy finalni jako prosumenci
Polish customers as prosumers
Źródło
Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa, 2008, nr 10, s. 29-37
Słowa kluczowe
Klient, Konsument, Promocja produktu, Zarządzanie marketingowe
Customer, Consumer, Product promotion, Marketing management
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W artykule zostało przedstawione zagadnienie prosumpcji. Na podstawie wyników pierwotnych badań ankietowych omówiono zakres aktywności polskich nabywców w procesie opracowywania produktów oraz związanych z nimi wybranych bodźców marketingowych, jakimi są opakowania i hasła promocyjne. Na zakończenie przedstawiono sposób rozumienia przez respondentów pojęcia „prosumpcja". (abstrakt oryginalny)

The ||article presents a problem of prosumption. Based on the results of survey research, the scope of Polish customers' activity in product development process, creation of packaging and promotion slogan is described. Finally, the author presents the respondents' comprehension of the notion "pro-sumption". (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-6846
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu