BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sulińska Anna, Stefańska Joanna
Tytuł
Centusie i prosumenci online
Źródło
Marketing w Praktyce, 2008, nr 10, s. 24-26
Słowa kluczowe
Handel elektroniczny, Użytkownicy internetu, Psychologia sprzedaży, Usługi internetowe
e-commerce, Internet users, Sales psychology, Internet services
Abstrakt
Zdaniem autorek polscy internauci kupujący w sieci są coraz liczniejsi, bardziej świadomi, aktywni, zwracający uwagę na cenę i bezpieczeństwo transakcji online. Ale nie tylko tacy. Każdego roku wzrasta odsetek użytkowników sieci, którzy kiedykolwiek kupowali online. Pojawiają się więc nowicjusze, którzy dopiero odkrywają możliwości, jakie daje ta gałąź handlu. Wiele prognoz mówi, że w ciągu najbliższych kilku lat odsetek Polaków korzystających z internetu będzie się zwiększał. Autorki przypuszczają, że to także znacząco przyczyni się do wzrostu użytkowników sieci korzystających z handlu elektronicznego. Pozostaje ich zdaniem znaleźć odpowiedź na pytanie, w jakim kierunku rynek ten będzie się rozwijał. Ten, komu się to uda, kto wsłucha się w potrzeby klientów oraz przewidzi ruchy konkurencji, odniesie sukces.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu