BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pietyra Carolina
Tytuł
Planowanie e-kampanii reklamowych
Źródło
Marketing w Praktyce, 2008, nr 10, s. 58-61
Słowa kluczowe
Planowanie reklamy, Reklama w internecie, Formy reklamy, Nowe technologie
Advertising planning, Internet advertising, Advertising forms, High-tech
Uwagi
Zawiera wykres: Wydatki na reklamę online
Abstrakt
Autorka radzi, że aby odpowiednio zaplanować kampanię internetową, należy rozpocząć prace identycznie jak w przypadku każdej innej kampanii, czyli od wyczerpującego briefu. Wymienia elementy wspólne ze standardowym briefem marketingowym (grupa docelowa, cele kampanii, charakterystyka produktu, budżet, zakładany czas trwania kampanii) i dodaje elementy charakterystyczne dla briefu internetowego (jak traktujemy internet na tle innych wykorzystywanych kanałów komunikacji, sugerowane formy obecności). W artykule podano również kilka wskazówek co do wskaźników ułatwiających analizę skuteczności kampanii.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu