BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jaśkowiak Marian
Tytuł
Od kasjera do menedżera
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2008, nr 7, s. 46-49
Słowa kluczowe
Rozmowa kwalifikacyjna, Rekrutacja pracowników, Kryteria rekrutacji pracowników
Interview, Employee recruitment, Recruitment criteria
Firma/Organizacja
Biedronka
Abstrakt
Niniejszy artykuł to studium przypadku na temat budowania wizerunku pracodawcy w sieci sklepów Biedronka. Zauważono, że pracownik, który jest zadowolony z warunków zatrudnienia i ma realne perspektywy awansu to pewny i sprawdzony sposób na budowę pozytywnego wizerunku pracodawcy. Wskazano jak najlepiej budować korzystny wizerunek firmy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu