- Autor
- Strychalska-Rudzewicz Anna
- Tytuł
- Stosunek konsumenta do jakości jogurtu
Consumer's Attitude to Quality of Yoghurt - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 983, t. 2, s. 344-349, bibliogr. 3 poz.
- Tytuł własny numeru
- Agrobiznes 2003 : jakość jako podstawowy instrument konkurencyjności w agrobiznesie
- Słowa kluczowe
- Badanie jakości, Konsumencka ocena jakości, Jakość produktów żywnościowych
Quality research, Consumers' quality assessment, Quality of food products - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Przedstawiono rezultaty badań ankietowych przeprowadzonych wśród 512 respondentów. Badanym konsumentom jogurtu przedstawiono osiem cech jogurtu odnoszących się do jego jakości. Porównano wyniki badań przeprowadzonych w 1997 i w 2002 roku.
In paper one presented results of questionnaire research conducted with 512 respondents from the province of Warmia and Masuria concerning consumer's attitude towards quality of yoghurt. Respondents indicated taste and nutritional value of yoghurt as the important features according of quality of yoghurt. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Baryłko-Pikielna N. (1975): Zarys analizy sensorycznej żywności. WNT, Warszawa.
- Kędzior Z., Karcz K. (1997): Badania marketingowe w praktyce. PWE, Warszawa, s. 80.
- Zalewski R. (2002): Zarządzanie jakością w produkcji żywności. Wyd. Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań, s. 34.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol