BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Zalewska Beata
Tytuł
Kompetencje słownikowe
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2008, nr 7, s. 91-94
Słowa kluczowe
Szkolenie pracowników, Obsługa klienta, Kompetencje pracownicze
Manpower training, Customer service, Employees competencies
Abstrakt
W niniejszym artykule zaprezentowano projekt jaki wdrożono w dziale obsługi klienta koncernu energetycznego. Jego główne cele to: uporządkowanie wiedzy na temat kompetencji pracowników, określenie potrzeb szkoleniowych oraz poszukanie "gwiazd", czyli pracowników szczególnie uzdolnionych. Przedstawiono opis, przygotowanie, realizację oraz rezultaty przeprowadzonego projektu.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu