BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Toruński Janusz, Szajczyk Marek
Tytuł
Jakość i ciągłe doskonalenie w przedsiębiorstwie zrównoważonym
Quality and Continuous Improvement in a Sustainable Enterprise
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 983, t. 2, s. 436-441, bibliogr. 7 poz.
Tytuł własny numeru
Agrobiznes 2003 : jakość jako podstawowy instrument konkurencyjności w agrobiznesie
Słowa kluczowe
Zrównoważone przedsiębiorstwo, Wzrost ekologicznie zrównoważony, Rozwój przedsiębiorstwa, Konkurencyjność przedsiębiorstwa
Sustainable enterprise, Environmentally sustainable growth, Enterprise development, Enterprise competitiveness
Uwagi
summ.
Abstrakt
Przedstawiono różnicę między przedsiębiorstwem zrównoważonym a przedsiębiorstwem tradycyjnym.

The article present selected quality drivers form the perspective of sustainable enterprise. It emphasizes the key role of learning processes which means knowledge enlargement and skills improvement, and achieving. (short original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Etyka Biznesu. (1999). Red. J. Dietl, W. Gasparski. PWN, Warszawa.
  2. Hawken P. (1996): Przez zielone okulary. Jak prowadzić interesy nie szkodząc sobie i innym. Wyd. Pusty Obłok, Warszawa.
  3. Rodriguez M. A., Ricart J. E. (2002): Towards the sustainable business. IESE Universidad Navarra, Revista de Antiguous Alumnos, No 83/Marzo.
  4. Etyka biznesu. Z klasyki współczesnej myśli amerykańskiej. (1997). Red. L.V. Ryan, J. Sójka. Wydawnictwo "W drodze", Poznań.
  5. Zarządzanie Przyszłością Przedsiębiorstwa. (2002). Red. E. Skrzypek. Future 2002, Materiały z Konferencji Naukowej, Kazimierz Dolny, 29.XI - LXII 2002, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej, Lublin.
  6. Toruński J. (2003): Zarządzanie jakością. Wybrane zagadnienia. Wydawnictwo Akademii Podlaskiej, Siedlce.
  7. Zabłocki G. (2002): Rozwój zrównoważony - idee, efekty, kontrowersje. Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Toruń.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu