BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Żelazna Krystyna, Kowalczuk Iwona
Tytuł
Uwarunkowania zachowań nabywczych polskich konsumentów - wyniki badań
Conditions of Polish Consumers Shopping Behavior - the Results of Research
Źródło
Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia, 2002, R. 1, nr 1-2, s. 85-92, bibliogr. 5 poz.
Słowa kluczowe
Badania ankietowe, Konsument, Zachowania konsumenta
Questionnaire survey, Consumer, Consumer behaviour
Uwagi
summ., streszcz.
Abstrakt
W artykule zaprezentowano wyniki badania ankietowego na temat czynników determinujących zachowania nabywcze konsumentów, zrealizowanego w 2002 r. Analizując zachowania nabywcze próby respondentów uwzględniono m.in. uwarunkowania wyboru placówek handlowych, specyfikę zachowań konsumentów podczas realizacji codziennych i okresowych zakupów, stosunek badanych do zakupów w niedzielę oraz ich preferencje w zakresie stosowanych działań merchandisingowych. (oryg. streszcz.)

The article presents the results of a questionnaire research concerning conditions of shopping behavior of Polish consumers carried out in 2002. The analysis of shopping behavior of searched sample of respondents includes among others: conditions of retail outlets choice, specific features of consumers behavior during everyday and periodical shopping, respondents attitude towards doing shopping of Sundays and their preferences as far as chosen kinds of merchandising activities.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1644-0757
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu