BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Tyran Ewa
Tytuł
Jakość w turystyce wiejskiej jako warunek sukcesu
Quality in Rural Tourism as a Condition of Success
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 983, t. 2, s. 455-460, bibliogr. 9 poz.
Tytuł własny numeru
Agrobiznes 2003 : jakość jako podstawowy instrument konkurencyjności w agrobiznesie
Słowa kluczowe
Jakość usług, Turystyka krajowa, Agroturystyka, Turystyczne atrakcje
Quality of services, Domestic tourism, Agrotourism, Tourist attraction
Uwagi
summ.
Abstrakt
Przedstawiono istotę brandingu w turystyce wiejskiej. Podkreślono ważność atrakcji turystycznych jako elementu poprawy jakości i rozszerzenie oferty w turystyce wiejskiej.

An analysis has been conducted on the grounds of the accountancy from the Institute of Agricultural Economics and Food Economy in Warsaw, which is derived from private farms. (short original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Altkorn J. (1999): Strategia marki. Warszawa.
  2. Buzzell R.D., Gale B.T. (1987): The PIMS Principles: Linking Strategy to Performance. The Free Press, New York.
  3. Gaworecki W.W. (1998): Turystyka. PWE, Warszawa.
  4. Kall J. (2001): Silna marka. Istota i kreowanie. Warszawa.
  5. Kruczek Z., Sacha S. (1994): Geografia atrakcji turystycznych Polski. Kraków.
  6. Lane B. (2001): Interpretacja dziedzictwa kulturowego. [W:] Majewski J., Lane B.: Turystyka wiejska i rozwój lokalny. Wyd. Fundacja Funduszu Współpracy, Warszawa.
  7. Majewski J. (2001): Turystyka i ożywienie gospodarcze wsi. [W:] Majewski J., Lane B.: Turystyka wiejska i rozwój lokalny. Wyd. Fundacja Funduszu Współpracy, Warszawa.
  8. Payne A. (1996): Marketing usług. PWE, Warszawa.
  9. Tyran E. (2001): Turystyka wiejska i agroturystyka jako elementy rozwoju regionalnego. Zeszyty Naukowe AR nr 380, Sesja Naukowa z. 81, s. 365-372.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu