- Autor
- Jasiulewicz Anna
- Tytuł
- Foodstuffs Labelling as an Instrument of Marketing and Food Safety Assurance
- Źródło
- Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia, 2002, R. 1, nr 1-2, s. 197-205, bibliogr. 5 poz.
- Słowa kluczowe
- Marka produktu, Decyzje konsumenckie, Etykiety towarowe, Marketing produktów żywnościowych, Opakowania produktów spożywczych
Product brand, Consumer decision, Labels, Marketing of food products, Food packaging - Uwagi
- summ., streszcz.
- Abstrakt
- Badania konsumenckie przeprowadzone w 2001 roku pozwoliły na określenie znaczenia znakowania produktów spożywczych jako instrumentu marketingu i zapewnienia bezpieczeństwa żywnościowego. Oceniono rolę etykietowania w decyzjach nabywczych konsumentów oraz stopień znajomości oznaczeń umieszczonych na opakowaniach produktów spożywczych wśród konsumentów. (skróc. oryg. streszcz.)
Consumers research held in the year 2001 allowed for determination of the foodstuffs labelling importance as an instrument of marketing and food safety assurance. The role of labelling in consumers purchase decisions and the degree of knowledge of marks placed on the packaging among the consumers were estimated. It was found that label is an important element of packaging in consumers opinion and influences their purchase decisions, and also that the knowledge of informative marks in sot sufficient. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1644-0757
- Język
- eng