BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gajdzik Bożena
Tytuł
Podstawowe wyznaczniki jakości systemu obsługi klienta w przedsiębiorstwie hutniczym
Źródło
Problemy Jakości, 2008, nr 9, s. 50-52, bibliogr. 2 poz.
Słowa kluczowe
Obsługa klienta, Strategia obsługi klienta, Przemysł hutniczy
Customer service, Customer service strategy, Smelting industry
Uwagi
Zawiera tabelę: [1] Wyznaczniki procesu obsługi klienta w przedsiębiorstwie hutniczym
Abstrakt
W niniejszym artykule uwypuklono aspekt wywierania wpływu na zachowania pracowników pionów handlowo-usługowych przedsiębiorstw. Warto zauważyć, że postawy i zachowania pracownika, leżące u podstaw współpracy z klientem, przyczyniają się do podniesienia jakości obsługi. Ukazano spojrzenie systemowe na proces obsługi klienta.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Cheverton P., Zarządzanie kluczowymi klientami. Dom Wydawniczy ABC, Kraków 2001, s. 201.
  2. Griffin R. W., Podstawy zarządzania organizacjami. PWN, Warszawa 2000, s. 217.
  3. Instrukcja obsługi klienta w pigułce- materiały wewnętrzne Mittal Steel Poland Kodeks Oosługi Klienta Przedsiębiorstwa Mittal Steel Poland Księga Jakości, Dąbrowa Górnicza, sierpień 2002, s. 11-40.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu