BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wiatrak Andrzej Piotr
Tytuł
Zarządzanie produktem w firmach agrobiznesu
Product Management in the Agribusiness Firms
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 983, t. 2, s. 496-502, bibliogr. 7 poz.
Tytuł własny numeru
Agrobiznes 2003 : jakość jako podstawowy instrument konkurencyjności w agrobiznesie
Słowa kluczowe
Zarządzanie produktem, Agrobiznes, Strategia produktu, Przemysł mleczarski
Product management, Agrobusiness, Product strategy, Dairy industry
Uwagi
summ.
Abstrakt
Przedstawiono istotę, zakres i strategie zarządzania produktem. Szczególne miejsce poświęcono zarządzaniu produktem w branży mleczarskiej.

In article were analysed over problems of product management, as tools enlarging market offers and her competitiveness. From data analysis's of co-operative in Poland results, that these firms realised the growth and development strategies, on introducing of product innovation, differentiating offers and improvements her qualities. Insufficiencies instead were activities relating of products placing and utilisation's of marketing tools, which would favour to fixing offers. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Altkorn J. (1999): Strategia marki. PWE, Warszawa.
  2. Mruk H., Rutkowski I.P. (1994): Strategia produktu. PWE, Warszawa.
  3. Obłój K. (1998): Strategia organizacji. PWE, Warszawa.
  4. Pomykalski A. (2001): Nowoczesne strategie marketingowe. Wyd. INFOR, Warszawa.
  5. Skrzypacz B. (1999): Zarządzanie marką a wzrost wartości firmy. [W:] Zarządzanie wartością firmy. Wyd. Poltext, Warszawa.
  6. Stabryła A. (2000): Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy. Wyd. Naukowe PWN, Warszawa-Kraków.
  7. Sztucki T. (1996): Marketing przedsiębiorcy i menedżera. Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu