BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wierzbiński Bogdan, Surmacz Tomasz
Tytuł
Jakość - determinantem konkurencyjności w małych i średnich przedsiębiorstwach handlowych (na podstawie opinii mieszkańców województwa podkarpackiego)
The Quality as a Factor Determining Competiveness in Small and Medium Trade Enterprises (Based on Opinions of Podkarpackie Voievodship Inhabitants)
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 983, t. 2, s. 510-515, bibliogr. 6 poz.
Tytuł własny numeru
Agrobiznes 2003 : jakość jako podstawowy instrument konkurencyjności w agrobiznesie
Słowa kluczowe
Przedsiębiorstwo handlowe, Konkurencyjność przedsiębiorstwa, Badania konsumenckie
Commercial enterprises, Enterprise competitiveness, Consumer research
Uwagi
summ.
Abstrakt
Opracowanie ma na celu dokonanie analizy możliwości konkurowania przez jakość oferty w odniesieniu do małych i średnich placówek handlowych. Zwrócono uwagę na zmiany preferencji nabywców. Omówiono wyniki badań respondentów przeprowadzonych w województwie podkarpackim.

In this paper the results of the survey on 300 inhabitants from podkarpackie voievodship were presented. The results show, that according to the type of a shop, customers' demands can vary, but above all they expect: good quality of products, low prices and convenient opening hours. (short original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Adamkiewicz H.G. (2000): Produktywność jako czynnik wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw w perspektywie integracji z UE. (W:) Strategie wzrostu produktywności firmy. Red. A. Stabryła. AE w Krakowie, Kraków, s. 13-14.
  2. Mantura W. (2002): Identyfikacja czynników sukcesu i konkurencyjności przedsiębiorstwa. (W:) Problemy wdrażania strategii rozwoju województwa wielkopolskiego. Red. E. Skawińska. PTE, Poznań, s. 87.
  3. Skawińska E. (2002): Konkurencyjność przedsiębiorstw - nowe podejście. PWN, Warszawa - Poznań, s. 76.
  4. Skrzypek E. (2000): Jakość i efektywność. Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin, s. 18-19.
  5. Uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstw w Polsce. (2000). Red. K. Kuciński AGH, Warszawa, s. 11
  6. Zachowania konsumenckie - gdzie robimy zakupy. Raport z badań, http://www.cbos.pl.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu